środa, 28 września 2016

Risotto camembert

1 czerwona cebula
1 duży pęczek natki pietruszki
1 szklanka ryżu arborio
2,5 szklanki warzywnego bulionu
2 krążki sera camembert
1 łyżeczka gałki muszkatołowej
czarny, grubo mielony pieprz 
3 łyżki oliwy
Na głębokiej patelni rozgrzałam oliwę i wrzuciłam do niej posiekaną cebulę 
i połowę natki. Gdy cebula lekko się zeszkliła wsypałam ryż i wymieszałam. Gdy ryż oblepił się oliwą i natką dolałam bulion, wszystko zagotowałam, zmniejszyłam ognień i pod przykryciem gotowałam aż ryż wciągnął połowę bulionu. Po tym czasie dodałam posiekany niedbale ser, resztę taki, gałkę i dużo czarnego pieprzu. Znów wymieszałam i znów pod przykrywką gotowałam do chwili gdy ryż był całkowicie miękki, ser roztopiony a po bulionie nie zostało śladu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz