czwartek, 12 września 2013

Gulasz z dyni i podgrzybków

400g podgrzybków
3 średniej wielkości cebule
ok 1,5 kg dyni 
(zawsze kupuję tą wściekle pomarańczową w środku z zieloną skórką)
1 puszka krojonych pomidorów
kilkanaście ziaren ziela angielskiego lekko zgniecionych
40 ml whiskey
3-4 łyżki suszonego majeranku
olej, sól i pieprz
Na niewielkiej ilości oleju przyrumieniłam pokrojoną w grubą kostkę cebulę 
i połowę ilości majeranku. Po chwili dodałam obraną i pokrojoną dynię a gdy ona odrobinę zmiękła wrzuciłam oczyszczone grzyby, resztę majeranku i ziele angielskie. Wszystko dokładnie wymieszałam i dolałam whiskey która nadaje fantastycznego aromatu. Gdy alkohol wyparował wlałam pomidory, posoliłam 
i popieprzyłam do smaku. Na małym ogniu gulasz dusił się 45-60 minut. 
Wszystko zależy od tego ile czasu potrzebuje dynia by być całkowicie miękka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz