niedziela, 10 stycznia 2016

Kolorowe poduchy z portobello i lubczykiem

2 bataty
1 burak
1 szklanka mąki pszennej
3/4 szklanki maki gryczanej
2 jajka
1 pęczek lubczyku
3 czerwone średniej wielkości cebule
6 dużych grzybów portobello
2 łyżki masła
olej z winogron, sól i pieprz
Bataty i buraka ugotowałam w łupinach, ostudziłam i obrałam.  Potem zblendowałam by powstała gładka masa, dodałam mąkę i jajka, posoliłam. Wszystko wymieszałam i oddzielając kawałeczki łyżką wrzucałam je na osolony wrzątek. Wyciągałam łyżką cedzakową po ok 7 minutach-gdy wypłynęły na powierzchnię. Na patelni rozgrzałam niewielką ilość oleju na który wrzuciłam pokrojoną w kostkę cebulę, gdy ta stała się lekko złota dodałam 3/4 lubczyku, wymieszałam, dodałam masło a gdy to się rozpuściło pokrojone w grube paski grzyby. Smażyłam wszystko razem tak długo aż grzyby zrobiły się złote 
(ok 12-15 minut) Ugotowane poduchy wrzuciłam na patelnię z grzybami, dodałam resztę lubczyku, pieprz i lekko wymieszałam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz