poniedziałek, 20 lipca 2015

Cytrynowe małże na jarmużu

250g mięsa małż
1 cytryna
2 ząbki czosnku
garść jarmużu
50g orzechów włoskich
1 łyżka oliwy
1 łyżeczka masła
sól i pierz
Umyty jarmuż gotowałam na parze ok 7 minut, już ugotowany ułożyłam na talerzu. Na rozgrzanej patelni rozpuściłam masło w towarzystwie oliwy, wycisnęłam czosnek,  wrzuciłam orzechy i małże. Po chwili wcisnęłam sok 
z połówki cytryny, posoliłam i dosypałam pieprzu. Dusiłam 5 minut  a po tym czasie dorzuciłam drugą połówkę cytryny pokrojoną w plastry. Dusiłam wszystko kolejne 5-7 minut a potem całość ułożyłam na ugotowanym jarmużu.

1 komentarz:

  1. Takie dania jeszcze nie miałem nigdy okazji jeść ale dla mnie chyba z owoców morza i tak numerem jeden jest ryba. Tym bardziej, że jak zamówię rybę od https://mowisalmon.pl/produkty/ to mogę być pewny, że będzie ona bardzo pyszna.

    OdpowiedzUsuń