piątek, 30 listopada 2012

Wspomnienie Kapitana Morgana

o po prostu pyszna zupa rybna :)
ok 1/2 kg łososia ze skórą
ok 1/2 kg dorsza bałtyckiego ze skórą
ok 1/4 kg śledzików ze skórą
garść krewetek gotowanych w całości
3 marchewki
1 pietruszka
kawałek selera
2 puszki krojonych pomidorów bez skóry
ok 1-2 cm ostrej pasty paprykowej
natka pietruszki
Warzywa gotowałam w osolonej wodzie, gdy marchewka była miękka wyjęłam wszystko
i do gotującego wywaru włożyłam łososia i dorsza pocięte w kawałki (dość spore), śledzie w całości. Krewetki dałam na końcu. Ryba musi sie ugotować co nie trwa długo a w tym czasie starłam na tarce całą marchewkę. Rybę wyjęłam z garnka, zdjęłam z niej skórę ( ze sledzików raczej sie nie dało, ale ona w niczym nie przeszkadza). Do wywaru dodaje ryby, krewetki, marchewkę, pomidory i przyprawy. Chwilę sie pogotowało. Już na talerzach posypałam natką. Pachnie rybą i piecze w język, pyszna 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz