środa, 21 marca 2012

Papryka faszerowana kaszą jaglaną

2 duże czerwone papryki
3/4 szklanki kaszy jaglanej
1/2 kg pieczarek
1 duży albo dwa małe pęczki natki pietruszki
ser podpuszczkowy ja używam dziugasa litewskiego
(nie zawiera naturalnej podpuszczki)

masło, trochę curry, sól i pieprz
Oczyszczoną paprykę natarłam oliwą i wsadziłam do piekarnika na ok 200 stopni, siedziała w nim tak długo jak długo robiłam resztę. Kaszę jaglaną ugotowałam w podwójnej ilości posolonej wody z odrobiną curry. Pieczarki pokrojone udusiłam na maśle, starłam ser i pokroiłam natkę. Kaszę, pieczarki i natkę wymieszałam razem. Wyjęłam paprykę z piekarnika. Na jej spód nasypałam trochę sera i dałam łyżkę farszu i tak do samego końca i na zmianę. Ostatni ma być ser. I znów do piekarnika aż się ser na górze stopi. Po wyjęciu posypałam resztką natki. I już

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz