niedziela, 28 stycznia 2018

Zupa meksykańska

2 cebule
2 marchewki
1 szklanka ugotowanej białej fasoli
1 szklanka ugotowanej czerwonej fasoli
1 puszka kukurydzy
1 czerwona papryka
3 ząbki czosnku
500g przecieru pomidorowego
1 pęczek natki pietruszki
2 łyżki oleju 
1/2 łyżeczki ostrej papryki
3 łyżeczki słodkiej papryki
1 łyżeczka mielonej kolendry
1 litr bulionu warzywnego
sól
Fasolę ugotowałam dzień przed zrobieniem zupy. Do dużego garnka wlałam oliwę a po chwili wrzuciłam obraną i pokrojoną w półplasterki marchewkę, pokrojoną w dużą kostkę cebulę i paprykę. Dodałam wszystkie przyprawy, posoliłam i dusiłam wszystko ok 15 minut. Następnie dodałam białą i czerwoną fasolę, kukurydzę, przecier, zalałam wszystko bulionem i wcisnęłam czosnek. Zupę gotowałam ok godziny, na koniec dodałam posiekaną natkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz