środa, 3 maja 2017

Paella ze szparagami, pomidorami i groszkiem zielonym

1 wiązka zielonych szparagów
200g mrożonego groszku zielonego
2 duże pomidory
1 duża cebula
3 ząbki czosnku
3/4 szklanki ryżu arborio
3 szklanki bulionu warzywnego
1 kopiasta łyżeczka kurkumy
1/2 łyżeczki ostrej papryki
1 płaska łyżeczka słodkiej papryki
3 łyżki oliwy i sól 
Do głębokiej patelni wlałam oliwę i gdy ta się rozgrzała wrzuciłam posiekaną drobno cebulę, pokrojone w kostkę pomidory, wyciśnięty czosnek i przyprawy, wszystko dusiłam ok 15 minut aż zrobił się gęsty sos.   Do powstałego sosu wsypałam ryż i groszek oraz wlałam bulion, po zagotowaniu przykryłam przykrywką i gotowałam ok 20 minut aż ryż wciągnął  całą wilgoć i stał się miękki. W połowie tego czasu dodałam pokrojone w nieduże kawałki szparagi- ok 1,5 cm, wymieszałam a na wierzchu ułożyłam główki z dłuższymi końcówkami.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz