niedziela, 30 sierpnia 2015

Smażone krewetki z cytryną i pomidorami

ok 700g krewetek w pancerzykach
4 ząbki czosnku
8-10 pomidorków koktajlowych
1 cytryna
2 suszone maleńkie papryczki pepperoni
1 łyżka masła
oliwa
sól
Rozmrożone krewetki umyłam i odchylając każdą z nich lekko do  wewnątrz końcem noża wyciągnęłam czarne jelito. Najłatwiej robić to tak jakby się wyciągało nitkę. Na patelnię wylałam oliwę by równo przykryła dno, dodałam masło 
i gdy te się rozpuściło wycisnęłam czosnek i wkruszyłam papryczki. Po chwili ułożyłam krewetki i po ok 5 minutach każdą z nich przełożyłam  na drugą stronę. Obłożyłam pomidorkami przekrojonymi na pół, skropiłam sokiem z połowy cytryny, obsypałam solą. Drugą połówkę cytryny pokroiłam na plasterki i ułożyłam na wierzchu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz