wtorek, 19 lutego 2013

Zielone rolersy

Ciasto naleśnikowe:
1,5 szklanki mąki
1 jajko
filiżanka szpinaku drobno posiekanego
1 czubata łyżeczka kurkumy
woda (na oko)
szczypta czosnku w proszku
Z podanych składników zrobiłam lekkie ciasto naleśnikowe.
Placki usmażyłam na patelni znikomo posmarowanej olejem.
2-3 opakowania twarożku gładkiego (200g opakowanie)
1 opakowanie paluszków krabowych surimi
1 nieduży świezy ogórek
natka pietruszki
Na środku naleśnika zrobiłam gruby pasek twarożku i ułożyłam na nim pocięty na długie paseczki ogórek, surimi i źdźbła natki. Zwinęłam dość ciasno. Naleśniki z farszem wsadziłam do lodówki na ok 20 minut a potem pocięłam na porcje. Fajne, efektowne i smaczne.

4 komentarze:

  1. ale cudeńka ! mmm pyszotka !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda, chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robi się błyskawicznie choć najwięcej roboty jest oczywiście z naleśnikami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudowne!!! robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń