niedziela, 15 lutego 2015

Kotlety z batatów i wędzonej ryby

2 duże bataty ( ok 1 kg)
ok 750g wędzonej ryby, najlepiej mieszanej np trewala i makreli
1 czerwona cebula
2 jajka
szczypta curry
sól, pieprz
olej do smażenia
bułka tarta
Bataty ugotowałam w łupinach i wystudziłam. Cebulę posiekałam drobno, rybę obrałam ze skóry i dokładnie wyjęłam ości. Do miski wrzuciłam zimne bataty, rybę, jajka, cebulę i wyrobiłam gładką masę. Na koniec dodałam przyprawy. 
Z masy formowałam niewielkie kotlety, obtaczałam w tartej bułce i smażyłam 
na mocno złoty kolor. Idealnie komponują się z gęstym tureckim jogurtem.

2 komentarze:

  1. Takiego dania jeszcze nie jadłem, ale jak widzę po zdjęciach to na pewno musi być ono bardzo smaczne. Ja jestem zdania, że bardzo fajną sprawą jest również przepis https://mowisalmon.pl/przepisy/mix-zdrowia-z-lososiem-mowi-wedzonym-na-zimno-z-komosa/ kiedy faktycznie zależy nam na bardzo smacznym daniu.

    OdpowiedzUsuń