środa, 6 marca 2013

Faszerowane bakłażany

2 średniej wielkości bakłażany
1 duża czerwona papryka
1 filiżanka czarnych drylowanych  oliwek
200g twardej greckiej fety
1 ząbek czosnku
pęczek natki 
oliwa
Umyte bakłażany przekroiłam na pół i za pomocą małego i ostrego noża pozbyłam się miąższu tworząc jednocześnie 4 łódeczki. Posmarowałam je oliwą i wsadziłam do piekarnika w180-200 stopni . W czasie gdy bakłażany w piekarniku się piekły, ich miąższ i paprykę pokroiłam w małą kostkę i wrzuciłam na patelnię na rozgrzaną oliwę. Doprawiłam do smaku solą i wyciśniętym czosnkiem. Gdy warzywa na patelni i bakłażany w piekarniku były gotowe (miękkie i złote) na patelnię dodałam pokruszony ser, rozdrobnione oliwki i natkę. Wyjęłam łódeczki z piekarnika wypełniłam farszem i jeszcze wsadziłam na 10-15 minut.   
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz