piątek, 7 kwietnia 2017

Sałatka z rukoli, buraka i jajka

3 garście rukoli
2 ugotowane niewielkie buraki
1 średniej wielkości pomidor
1 filiżanka suszonych pomidorów
200g owczego sera lub sera typu feta, ważne by się nie rozpadał na miazgę
1 jajko
3 łyżeczki marynowanego, zielonego pieprzu
3 łyżki oliwy z oliwek
sok z połówki cytryny
2 ząbki czosnku
sól, pieprz 
krem balsamiczny
Umytą rukolę wrzuciłam do miski i oblałam sosem zrobionym z oliwy, cytryny, wyciśniętego czosnku, soli i pieprzu. Wymieszałam by sos równo obkleił rukolę i dodałam pokrojone pomidory suszone, pokrojonego w sporą kostkę świeżego pomidora, marynowany pieprz, obrane i pokrojone w pół plasterki buraki i pokruszony ser. Znów lekko wymieszałam, polałam niewielką ilością kremu balsamicznego (wybrałam truskawkowy) i na wierzchu położyłam ugotowane i pokrojone na ćwiartki jajko.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz