niedziela, 15 listopada 2015

Gulasz z boczniaków

500g boczniaków
2 papryki zielone
1 papryka czerwona
3 cebule
1 duży pęczek świeżego majeranku
1 torebka suszonego majeranku
2 łyżeczki papryki słodkiej, wędzonej 
2 jajka
bułka tarta
olej rzepakowy
sól i pieprz
Cebule pokroiłam w pół plastry, wrzuciłam do garnka na niewielką ilość oleju 
i dodałam mieloną paprykę. Gdy cebula lekko się zeszkliła dodałam pokrojoną 
w paski zieloną i czerwoną paprykę, suszony majeranek i 1/3 majeranku świeżego. Wszystko wymieszałam i dusiłam pod przykryciem ok 15 minut. Boczniaki pokroiłam w paski, obtoczyłam w roztrzepanych jajkach, tartej bułce i mocno zarumieniłam na patelni wysmarowanej znikomą ilością oleju. Usmażone dorzuciłam do garnka z warzywami, posoliłam, dodałam pieprz i resztę świeżego majeranku i zalałam gorącą wodą. Ilość wody ma być taka by odrobinę przykryć danie. Zagotowałam, zmniejszyłam mocno gaz i pod przykryciem całość dusiłam około 30 minut. Pysznie do tego pasują utłuczone ziemniaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz