środa, 29 maja 2013

Tarta z wędzonym pstrągiem i szparagami

1 płat francuskiego ciasta
3/4 wiązki szparagów
ok 120g wędzonego pstrąga
nieduży pęczek koperku
2 jajka
3/4 dużego kubka jogurtu greckiego
sól i pieprz
Ciasto wyłożyłam w formie na tartę na papierze do pieczenia, wygniotłam dokładnie ranty i podpiekłam ok 10 minut w 200 stopniach. Szparagi niedbale obrałam, pozbawiłam twardych końcówek i wrzuciłam na 5 minut do gotującej się, posolonej wody. W miseczce wymieszałam jajka z jogurtem, solą i koperkiem. Wylałam masę na podpieczone ciasto, ułożyłam kawałki pstrąga i pokrojone na średniej wielkości kawałki szparagi i popieprzyłam od serca. Tartę piekłam 
ok 35 minut w 190 stopniach. Najlepsza jest po kilku godzinach gdy masa jogurtowo-jajeczna stężeje i wystygnie.

2 komentarze:

  1. Po mistrzowsku połączone smaki, to na pewno smakuje genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oblednie sie zapowiada! Dobrze miec pod reka ciasto francuskie.

    OdpowiedzUsuń