czwartek, 11 kwietnia 2013

VegeBurritoOle!

Bardzo łatwy i szybki przepis na jedno ze smacznych dań, odsłona bezmięsna
1 czerwona cebula
1 biała cebula
1 puszka czerwonej fasoli
1 puszka pokrojonych pomidorów
1 nieduży, świeży ogórek
kilka liści sałaty
przyprawa do burrito lub łyżeczka ostrej papryki
3-4 placki pszenne czyli tortille
W mokrą, lnianą ściereczkę zawinęłam placki i włożyłam do piekarnika w 100 stopni. Dzięki temu stały się miękkie i elastyczne i nie biedą się rwały przy zwijaniu. Na patelni rozgrzałam oliwę i wrzuciłam czerwoną, posiekaną cebulę, jak się zeszkliła wrzuciłam pomidory, fasolę i przyprawę. I tak to sobie pyrkotało na małym ogniu aż sos odparował i wszystko zgęstniało. Wyjęłam placki i przez ich środek ułożyłam farsz, sałatę, piórka białej cebuli
i ogórek pokrojony w słupki. Zwinełam placki w rulonik z kieszonką. I już :)

2 komentarze: