poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Curry! Nie do wiary!

3 ziemniaki
1 czerwona papryka
1 czerwona cebula
1 szklanka cierzycy(wcześniej namoczonej) lub puszka konserwowej
500g/1 opakowanie opakowanie mrożonego bobu, w sezonie świeży
1 pęczek kolendry
2 puszki mleka kokosowego
1 torebka curry
1 łyżeczka czerwonej ostrej papryki
2 łyżeczki kminu rzymskiego 
sól
Na dużej patelni rozgrzałam olej, a gdy był gorący wrzuciłam pokrojone 
w kostkę ziemniaki, cebulę  i paprykę. Bób mrożony przelałam tylko wrzątkiem by pozbyć się lodu i razem z ciecierzycą wrzuciłam na patelnię. Posoliłam, dodałam przyprawy i pęk posiekanej kolendry. Przykryłam i dałam im 10 minut. Po tym czasie wlałam mleko kokosowe i znów przykryłam.
Wszystko ma się dusić tak długo aż ziemniaki będą miękkie.
Warzywne curry można zrobić z każdego warzywa :)

1 komentarz: